Platforma de
rezervări hoteliere trivago.de a publicat in data de 23 septembrie un top al
celor mai bune destinaţii europene last minute pentru petreceri şi litoral, clasament
în care staţiunea Mamaia ocupă pozitia a treia. Staţiunea Mamaia este prezentată drept
Ibiza Europei de Est, în care turiştii pot alege între distracţia în cluburi
sau parc acvatic şi shopping în magazinele mici sau centrele comerciale.
In clasamentul “Die
Top 10 Last-Minute-Sommer-Partyorte in Europa”, pe primele două locuri se află staţiunile
Playa de Palma, Mallorca (Spania) şi Albufeira (Portugalia),
urmate de Mamaia, Gümbet, Bodrum (Turcia), Makarska (Croatia), Lloret de Mar (Spania), Paceville, St. Julian´s (Malta), Novalja (Croatia),
Nisipurile de Aur (Bulgaria) şi Playa d´en Bossa, Ibiza (Spania).
In stabilirea
acestui top s-au luat in calcul mai multe criterii, printre care nivelul
tarifelor de cazare, posibilitatea de conectare gratuită la internet wireless şi accesibilitatea cu transportul public.
Acest top a fost
intocmit, potrivit platformei trivago, pentru cei care doreau sa se bucure de
soare la temperaturi de peste 25 de grade la sfarşit de septembrie - vezi http://company.trivago.de/2015/09/23/die-top-10-last-minute-sommer-partyorte-in-europa/
Potrivit reprezentanţilor
asociaţiei Litoral – Delta Dunării, acest top poziţionează staţiunea Mamaia
printre cele mai bune destinaţii europene pentru petreceri şi litoral: „După încă un sezon plin de
evenimente, Mamaia a reuşit performanţa de a apărea în top 3 al destinaţiilor
turistice de party. Este rodul ultimilor ani de eforturi continue de dezvoltare
a staţiunii Mamaia ca destinaţie de top pe această nişă de distracţie, dar şi
rezultatul unei campanii intense de promovare şi de creştere a imaginii
staţiunii Mamaia, pe care Asociaţia Litoral – Delta Dunării şi Primăria
Constanţa le-au derulat, mai ales începând din anul 2013”
Despre trivago
Trivago este
un meta motor de căutare turistic
care se concentrează în special pe hoteluri. Site-ul compară preţurile a peste
700,000 de hoteluri de pe mai mult de 150 de site-uri de rezervări, cum ar fi
Expedia sau Booking.com. Cu baza în Düsseldorf, Germania, site-ul
înregistrează lunar aproximativ 45 milioane de utilizatori, pe cele 47 de
platforme internaţionale.
Trivago GmbH a fost conceput în 2004 şi
lansat în 2005 de către cei trei fondatori în Düsseldorf,
Germania: Peter Vinnemeier, Malte Siewert, şi Rolf Schrömgens. În 2007, site-ul
a lansat platforme în Spania, Franţa, şi Marea Britanie.
Un an mai târziu, platformele pentru Polonia şi Suedia au versiuni live şi
compania a primit finanţare in valoare de 1,140,000 dolari în serie B de la
compania britanică HOWZAT media LLP. În anul 2009 a fost lansată
platforma pentru România, dar şi primele platforme non-europene valabile în
Statele Unite, China, Japonia, Brazilia şi Mexic.
Informaţia este condensată în aşa
fel incât utilizatorul poate vedea ofertele valabile de la site-urile de rezervări,
preţuri, opinii, fotografii din diverse destinaţii sau cu hoteluri, descrieri
de hoteluri şi altele. Evaluările de hotel trivago sunt bazate atât pe surse
externe, cât şi pe opiniile utilizatorului cu scopul de a oferi o evaluare
completă. În ceea ce priveşte conţinutul generat de utilizatori, membrii
comunităţii primesc un bonus în numerar la fiecare două luni pentru conţinutul
pe care il adaugă.
Trivago Hotel Manager
este platforma pe care trivago o oferă în special hotelierilor. Aceasta oferă modalităţi
ce permit proprietarilor de hoteluri să îşi îmbunătăţească profilul hotelului,
adăugând descrieri şi imagini, accesând evaluările şi opiniile utilizatorilor
şi primind sfaturi de la experţi despre cum să îşi îmbunătăţească afacerea în
general şi numărul de rezervări.
Autor: Dan NEDELCU
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Orice comentariu este binevenit, atât timp cât acesta se referă la idei și conținut, fără a fi folosite atacuri la persoană și limbaj licențios.