Mamaia - a treia destinaţie last minute europeană, în septembrie



Platforma de rezervări hoteliere trivago.de a publicat in data de 23 septembrie un top al celor mai bune destinaţii europene last minute pentru petreceri şi litoral, clasament în care staţiunea Mamaia ocupă pozitia a treia. Staţiunea Mamaia este prezentată drept Ibiza Europei de Est, în care turiştii pot alege între distracţia în cluburi sau parc acvatic şi shopping în magazinele mici sau centrele comerciale.

In clasamentul “Die Top 10 Last-Minute-Sommer-Partyorte in Europa”, pe primele două locuri se află staţiunile Playa de Palma, Mallorca (Spania) şi Albufeira (Portugalia), urmate de Mamaia, Gümbet, Bodrum (Turcia), Makarska (Croatia), Lloret de Mar (Spania), Paceville, St. Julian´s (Malta), Novalja (Croatia), Nisipurile de Aur (Bulgaria) şi Playa d´en Bossa, Ibiza (Spania).

In stabilirea acestui top s-au luat in calcul mai multe criterii, printre care nivelul tarifelor de cazare, posibilitatea de conectare gratuită la internet wireless şi accesibilitatea cu transportul public.

Acest top a fost intocmit, potrivit platformei trivago, pentru cei care doreau sa se bucure de soare la temperaturi de peste 25 de grade la sfarşit de septembrie - vezi  http://company.trivago.de/2015/09/23/die-top-10-last-minute-sommer-partyorte-in-europa/

Potrivit reprezentanţilor asociaţiei Litoral – Delta Dunării, acest top poziţionează staţiunea Mamaia printre cele mai bune destinaţii europene pentru petreceri şi litoral: „După încă un sezon plin de evenimente, Mamaia a reuşit performanţa de a apărea în top 3 al destinaţiilor turistice de party. Este rodul ultimilor ani de eforturi continue de dezvoltare a staţiunii Mamaia ca destinaţie de top pe această nişă de distracţie, dar şi rezultatul unei campanii intense de promovare şi de creştere a imaginii staţiunii Mamaia, pe care Asociaţia Litoral – Delta Dunării şi Primăria Constanţa le-au derulat, mai ales începând din anul 2013”

Despre trivago
Trivago este un meta motor de căutare turistic care se concentrează în special pe hoteluri. Site-ul compară preţurile a peste 700,000 de hoteluri de pe mai mult de 150 de site-uri de rezervări, cum ar fi Expedia sau Booking.com. Cu baza în Düsseldorf, Germania, site-ul înregistrează lunar aproximativ 45 milioane de utilizatori, pe cele 47 de platforme internaţionale.

Trivago GmbH a fost conceput în 2004 şi lansat în 2005 de către cei trei fondatori în Düsseldorf, Germania: Peter Vinnemeier, Malte Siewert, şi Rolf Schrömgens. În 2007, site-ul a lansat platforme în Spania, Franţa, şi Marea Britanie. Un an mai târziu, platformele pentru Polonia şi Suedia au versiuni live şi compania a primit finanţare in valoare de 1,140,000 dolari în serie B de la compania britanică HOWZAT media LLP.  În anul 2009 a fost lansată platforma pentru România, dar şi primele platforme non-europene valabile în Statele Unite, China, Japonia, Brazilia şi Mexic.

Informaţia este condensată în aşa fel incât utilizatorul poate vedea ofertele valabile de la site-urile de rezervări, preţuri, opinii, fotografii din diverse destinaţii sau cu hoteluri, descrieri de hoteluri şi altele. Evaluările de hotel trivago sunt bazate atât pe surse externe, cât şi pe opiniile utilizatorului cu scopul de a oferi o evaluare completă. În ceea ce priveşte conţinutul generat de utilizatori, membrii comunităţii primesc un bonus în numerar la fiecare două luni pentru conţinutul pe care il adaugă.

Trivago Hotel Manager este platforma pe care trivago o oferă în special hotelierilor. Aceasta oferă modalităţi ce permit proprietarilor de hoteluri să îşi îmbunătăţească profilul hotelului, adăugând descrieri şi imagini, accesând evaluările şi opiniile utilizatorilor şi primind sfaturi de la experţi despre cum să îşi îmbunătăţească afacerea în general şi numărul de rezervări.

Autor: Dan NEDELCU

Comentarii