Pentru prima
dată în ţara noastră o unitate bancară integrează experienţa clientului cu
tehnologiile avansate. Printr-un comunicat de presă, Banca Comercială Română
(BCR) anunţă lansarea conceptului “eXperience BCR“ - unitate
digitală cu consiliere video. Specialiştii băncii spun
că prin dechiderea eXperience, România intră în topul noilor tendinţe bancare,
integrând tehnologiile avansate în comunicarea şi consilierea clienţilor.
Noul concept
oferă următoarele facilităţi:
“Video-consilier” - consiliere video live; “Masă cu ecran interactiv –
asistenţă prin simulatoare de produse şi servicii bancare; “Idesk” – ecran informativ,
prin care clientul participă în mod direct, împreună cu consilierul, la
identificarea celor mai bune soluţii pentru nevoile sale financiare; servicii
complete de tranzacţii bancare 24/24; “Business HUB” pentru clienţii băncii -
aceştia pot alege eXperience BCR pentru întâlniri cu partenerii lor de afaceri,
într-un spaţiu dedicat şi special echipat în acest scop cu wi-fi, conference
call system, TV LCD pentru proiecţii.
“Video Consilierul” din unitatea eXperience
BCR este disponibil pentru clienţi după finalizarea programului cu publicul,
printr-o sesiune video live, care permite într-un mod interactiv transmiterea
de informaţii şi simulări de calcul direct pe ecranul din faţa clientului.
Masa cu ecran
interactiv este o tehnologie cu triplu rol: de pre-consiliere, informare şi
educare a clienţilor, 24/24. În plus, masa interactivă poate deveni şi loc de joacă pentru copiii
clienţilor, oferind astfel părinţilor liniştea necesară consilierii, mai informează
anunţul menţionat.
Dana Demetrian,
vicepreşedinte Retail & Private Banking BCR, a declarat: „eXperience marchează
un pas important în ceea ce banca noastră şi-a propus să ofere clienţilor săi.
În acest mod punem la dispoziţia clienţilor posibilitatea de a testa şi a
înţelege serviciile bancare la un alt nivel. Aducem evoluţia tehnologiei şi
interacţiunea umană de încredere, într-un concept integrat de agenţie a
viitorului. eXperience BCR – sucursala digitală va deveni un instrument major
în strategia de educare a clienţilor pentru digital banking“.
Banca a anunţat că vrea să deschidă câte 10
unităţi pe an în următorii ani, astfel încât să extindă reţeaua de la cele 511
agenţii existente, incluzând şi unităţi cu concept digital, potrivit Mediafax.
Dana Demetrian a adăugat: "Am început un program de deschidere de
unităţi. Am deschis la AFI Cotroceni, AFI Ploieşti, în mall la Braşov. Acum
suntem într-un proces masiv pentru unităţile mari. Doar o parte dintre
agenţiile digitale BCR vor fi inaugurate în acest an, întrucât acestea trebuie
localizate corect, în centrele oraşelor mari şi trebuie găsite în primul rând
locaţiile potrivite. În plus, operaţiunile de deschidere sunt influenţate de
timpul de aşteptare pentru acte, autorizaţii de construcţie de la autorităţile
locale, acestea fiind eliberate în circa trei luni. În 2016 pornim în alte
oraşe mari, principala barieră este locul în care trebuie să ne poziţionăm.
Acesta trebuie să fie foarte aproape de clienţii care au nevoie, respectiv
centrul unui oraş mare, cu o zonă de business".
Reprezentanţii
băncii spun că în acest mod clienţii vor economisi un timp preţios, care va
putea fi utilizat pentru o consiliere de calitate. De asemenea, timpul de
aşteptare la ghişee se va reduce, iar experienţa bancară a clientului va fi
optimizată prin accesarea rapidă a informaţiilor, prin testarea unor opţiuni
inovative, cu asistenţă specializată, şi printr-o disponibilitate extinsă a
unor servicii complexe.
Dan NEDELCU
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Orice comentariu este binevenit, atât timp cât acesta se referă la idei și conținut, fără a fi folosite atacuri la persoană și limbaj licențios.