Foto Ovidiu Oprea |
Extinderea plajelor litoralului românesc, cu o suprafaţă nou creată de circa 33 ha, se aşteaptă să devină un atu important în creşterea gradului de atractivitate a litoralului românesc şi, implicit, în creşterea numărului de turişti în staţiunile de pe litoral.
În acest sens, Asociaţia
Litoral – Delta Dunării (ALDD) anunţă că va demara o campanie de promovare a noilor
plaje reabilitate către agenţiile de turism din ţară, birourile externe ale
Autorităţii Naţionale pentru Turism şi misiunile diplomatice externe ale
României. „Luăm în calcul organizarea de evenimente şi competiţii sportive pe
nisip, dar şi realizarea unui spot video dedicat plajelor. Acesta va fi
distribuit spre promovare agenţiilor de turism, hotelierilor şi agenţilor
economici de pe litoral, la târgurile de turism naţionale şi internaţionale la
care vom participa, precum şi în cadrul evenimentelor de promovare pe care le
organizăm în ţară sau pe pieţele ţintă externe, respectiv Israel, Moldova,
Marea Britanie, Italia, Polonia, Rusia etc.”, susţin reprezentanţii ALDD.
Prin proiectul implementat de
Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea - Litoral, pentru protecţia şi
reabilitarea plajelor împotriva riscului de eroziune accelerată, au fost
efectuate, în perioada august 2013 –
decembrie 2015, lucrări de reconstrucţie costieră şi de lărgire a plajelor, în
Constanţa şi staţiunile Mamaia şi Eforie Nord.
Dan NEDELCU
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Orice comentariu este binevenit, atât timp cât acesta se referă la idei și conținut, fără a fi folosite atacuri la persoană și limbaj licențios.