Ne vom lăuda cu noile noastre plaje în străinătate

Foto Ovidiu Oprea 

Extinderea plajelor litoralului românesc, cu o suprafaţă nou creată de circa 33 ha, se aşteaptă să devină un atu important în creşterea gradului de atractivitate a litoralului românesc şi, implicit, în creşterea numărului de turişti în staţiunile de pe litoral.

În acest sens, Asociaţia Litoral – Delta Dunării (ALDD) anunţă că va demara o campanie de promovare a noilor plaje reabilitate către agenţiile de turism din ţară, birourile externe ale Autorităţii Naţionale pentru Turism şi misiunile diplomatice externe ale României. „Luăm în calcul organizarea de evenimente şi competiţii sportive pe nisip, dar şi realizarea unui spot video dedicat plajelor. Acesta va fi distribuit spre promovare agenţiilor de turism, hotelierilor şi agenţilor economici de pe litoral, la târgurile de turism naţionale şi internaţionale la care vom participa, precum şi în cadrul evenimentelor de promovare pe care le organizăm în ţară sau pe pieţele ţintă externe, respectiv Israel, Moldova, Marea Britanie, Italia, Polonia, Rusia etc.”, susţin reprezentanţii ALDD.

Prin proiectul implementat de Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea - Litoral, pentru protecţia şi reabilitarea plajelor împotriva riscului de eroziune accelerată, au fost efectuate, în  perioada august 2013 – decembrie 2015, lucrări de reconstrucţie costieră şi de lărgire a plajelor, în Constanţa şi staţiunile Mamaia şi Eforie Nord.

Dan NEDELCU


Comentarii