Pe o suprafață de 183 de metri pătrați, 24 de firme, din care 9 mari agenţii de turism
româneşti şi una străină, 7 unităţi de cazare, 4 asociaţii de promovare a
turismului şi, in premieră, 3 companii de transport aerian (Turkish Airlines,
Blue Air și Tarom), îşi prezintă
ofertele la ediţia de primăvară a târgului de turism “Vacanţa Constanţa 2016”.
Evenimentul, organizat de Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură
Constanţa (CCINA) şi Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), va fi
deschis în perioada 11 - 13 martie 2016, la Maritimo Shopping Center Constanţa.
În cadrul târgului expozantii vor prezenta oferte
speciale de tip first booking şi early booking, sejururi, rezervări hoteliere, tururi de vizitare, excursii (personalizate, de
week-end şi city break), croaziere, vacanţe de tratament şi wellness etc., toate cu reduceri de 25% - 45%. Vizitatorii se vor putea înscrie şi la o tombolă a cărei extragere va avea loc
pe data de 13 martie, a precizat Dănuţ Jugănaru, directorul general al CCINA.
”Trebuie să spunem că vânzările de vacanțe sunt, per general, în creștere în agențiile de turism. Au apărut şi
destinații noi pentru zboruri cu
plecare din București, precum Croația și Portugalia, au apărut chartere
suplimentare. Se mențin în topul preferințelor turiştilor români Turcia, Grecia şi Bulgaria.
România rămâne și ea o zonă preferată, dar
există o cerere accentuată în perioada iernii, pentru destinațiile calde”, a spus, președintele ANAT, Aurelian Marin. De asemenea, acesta a adăugat că târgul
de turism de la Constanţa este mai greu de organizat decât alte manifestări
similare din ţară, întrucât mulţi constănţeni nu pleacă vara în vacanţă.
Dan NEDELCU
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Orice comentariu este binevenit, atât timp cât acesta se referă la idei și conținut, fără a fi folosite atacuri la persoană și limbaj licențios.