Dormim cu 20% mai puţin ca acum 100 de ani.

Dormim cu 20% mai puţin ca acum 100 de ani.


Insomnia reprezintă, la ora actuală, una dintre cele mai frecvente probleme cu care se confruntă omul modern, iar statisticile arată că dormim cu 20% mai puţin faţă de acum 100 de ani, 30% din populaţie se confruntă cu această tulburare, iar femeile sunt de două ori mai predispuse la insomnie decât bărbaţii. 

Motivele identificate de specialişti sunt diverse, însă cele mai des întâlnite sunt stresul - supranumit şi “boala secolului XXI”, dependenţa tot mai mare de tehnologie şi confuziile tot mai dese pe care le are creierul nostru atunci când trebuie să distingă ziua de noapte. “Toţi aceşti factori perturbatori ne ţin treji, iar adeseori constatăm că nu reuşim să adormim decât la ora 3 dimineaţa, iar la ora 7 ne trezim foarte obosiţi şi trebuie să mergem la muncă. În timp, insomnia are efecte foarte grave asupra sănătăţii noastre, deoarece funcţiile neurologice nu au reuşit să se refacă în timpul somnului, vom lua în greutate şi vom suferi de stări de anxietate, pierderi frecvente de memorie şi lipsa de luciditate”, spune Angela Nuţu, vicepreşedintele Asociaţiei Române de Hipnoză.
Sursa foto: expertbeacon.com

În opinia specialistului, afecţiunile sunt de puţine ori de natură medicală. De cele mai multe ori nu reuşim să dormim din cauza factorilor psihologici, precum stresul. În acelaşi timp, specialiștii ne avertizează că, înainte să începem să luăm somnifere fără prescripţie, trebuie să identificăm dacă insomnia s-a instalat din cauze medicale sau psihologice, iar dacă nu putem dormi din cauza stresului, atunci există câteva metode rapide prin care ne putem relaxa şi vom putea dormi liniştiţi chiar şi 8-10 ore. 

Care este cea mai eficientă metodă prin care putem scăpa de insomnii?
Specialiştii de la Asociaţia Română de Hipnoză folosesc, de câţiva ani, autohipnoza ca metodă foarte eficientă şi rapidă prin care putem scăpa de insomnii. Această tehnică este extrem de simplă și de eficientă în același timp, permițându-ne să ne relaxăm profund și să realizăm transformări mentale și emoționale. 

O tehnică foarte simplă, care ajută la un somn profund, este următoarea:
1. Cu minim 30 minute înainte de somn, nu mai utiliza telefonul, tableta, computerul sau televizorul;
2. Citește o carte la o lumină difuză, cum ar fi lumina veiozei;
3. Când vrei să dormi, închide ochii și menține atenția asupra respirației;
4. Pune vârful limbii pe gingia de sus, chiar deasupra dinților și ține acolo tot timpul exercițiului;
5. Expiră complet pe gură și scoate un ușor sunet când faci asta;
6. Închide gura și inspiră ușor pe nas numărând până la patru;
7. Menține respirație numărând până la șapte;
8. Expiră complet pe gură numărând până la 8 scoțând același sunet ca la prima expirație;
9. Repetă acest proces de patru ori;

În tot acest timp, trebuie să menținem mintea și atenția relaxate, ca și cum cu fiecare inspirație, aducem o senzație de moleșeală fizică și mentală în trup și minte, relaxându-te tot mai mult. 

Angela Nuțu
Autohipnoza este folosită, de asemenea, şi pentru modificarea greutăţii corporale, pentru a ne lăsa de fumat, pentru a creşte stima şi încrederea în sine, pentru a scăpa de atacuri de panică, anxietate, fobii sau stres, pentru a gestiona sau a controla durerile, pentru a ne îmbunătăţi viaţa sexuală sau sentimentală etc. Mai multe detalii găsiţi pe http://www.eugencpopa.ro/autohipnoza/.

---
Angela Nuțu este unul dintre cei mai cunoscuţi şi bine pregătiţi traineri din România şi vicepreşedinte al Asociaţiei Române de Hipnoză Experiență de peste 10 ani în domeniul comunicării și al instruirii adulților și de peste 15 ani în domeniul antreprenoriatului și al afacerilor. Membru Fondator al Asociației Române de Coaching,  Formator acreditat ANC, Trainer acreditat NLP, Trainer acreditat Metoda Centrum.

P.C.


COMENTARII

BLOGGER
Nume

calatorii,97,economic,127,it,85,miscellanea,209,psiho-spiritualitate,138,
ltr
item
Informatii Medialog: Dormim cu 20% mai puţin ca acum 100 de ani.
Dormim cu 20% mai puţin ca acum 100 de ani.
Dormim cu 20% mai puţin ca acum 100 de ani.
https://1.bp.blogspot.com/-_LYIf7SLh1Y/V4psRt7HSUI/AAAAAAAACLc/TKRkMBdkbcYX13nKTNvYQgBG6PC56rsAQCEw/s1600/insomnia2-web.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-_LYIf7SLh1Y/V4psRt7HSUI/AAAAAAAACLc/TKRkMBdkbcYX13nKTNvYQgBG6PC56rsAQCEw/s72-c/insomnia2-web.jpg
Informatii Medialog
https://infomedialog.blogspot.com/2016/07/dormim-cu-20-mai-putin-ca-acum-100-de.html
https://infomedialog.blogspot.com/
https://infomedialog.blogspot.com/
https://infomedialog.blogspot.com/2016/07/dormim-cu-20-mai-putin-ca-acum-100-de.html
true
3665870054236552312
UTF-8
Toate Articolele Nu am găsit niciun articol VEZI TOT Citește Tot Răspunde Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE CAUTĂ ALL POSTS Not found any post match with your request Înapoi Acasă Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy
Clicky