Ce destinaţii mai aleg românii în vacanţa de vară

Ce destinaţii mai aleg românii în vacanţa de vară


Preferate rămân Grecia și Bulgaria, în timp ce Franța este evitată > Printre cele mai exotice destinații se numără Mexic, Australia, Iordania, Canada, Siria şi Japonia > Agenţiile de turism şi tur-operatorii, vor avea încasări față de cele înregistrate în 2010 

Atunci când vine vorba să meargă în vacanţe, românii aleg în primul rând destinaţiile din străinătate. Potrivit datelor INS, analizate de KeysFin, 647.000 de turişti au mers în străinătate în 2015, iar 564.000 au ales destinaţiile din ţară. Atât la turismul intern cât şi la cel extern, statisticile indică un avans faţă de anii precedenţi. În 2014 au fost înregistraţi 542.000 de turişti care au ales vacanţele externe şi 502.000 care au mers în destinaţiile interne.

“Datele legate de călătoriile în afara ţării includ, bineînţeles, toate înregistrările oficiale, inclusiv biletele de avion sau de autocar vândute de firmele de profil pentru destinaţiile din străinătate. În ceea ce priveşte turismul intern, numărul total include atât turiştii români cât şi cei străini cazaţi oficial în unităţile hoteliere. Ştim foarte bine că există un număr foarte mare de turişti pe destinaţiile interne, precum litoralul sau Valea Prahovei, care nu sunt raportaţi oficial, fiind cazaţi în pensiuni, vile şi la gazde, astfel că situaţia reală din piaţă trebuie privită cu rezervele de rigoare”, explică experţii companiei KeysFin.

Preferate rămân Grecia și Bulgaria, în timp ce Franța este evitată 
În ceea ce priveşte vacanţele în străinătate, statistica KeysFin arată că destinațiile cele mai căutate în 2015 au fost Grecia şi Bulgaria - cu 136.812 turişti, respectiv 110.558 turişti. Turcia, Spania, Italia, Germania, Franţa şi MareaBritanie s-au aflat, de asemenea, în prim-plan, cu câteva zeci de mii de turişti fiecare. Pe lista destinaţiilor alese de români, printre cele mai exotice se află Mexic, Australia, Iordania, Canada, Siria (!) şi Japonia.

“Statisticile situează în prim-plan Bulgaria, Grecia şi Turcia, ca principale destinaţii pentru turiştii români în sezonul estival 2015, preţurile bune oferite de tur-operatori şi serviciile all-inclusive reprezentând principalele atuuri care au determinat această situaţie. În ceea ce priveşte Spania, Italia, Germania, pe lângă numeroasele călătorii ale românilor care muncesc acolo, s-a manifestat şi un interes important din partea turiştilor, mai ales pentru city-break-uri în Barcelona, Roma, Berlin, Paris sau Londra”, au explicat analiştii de la KeysFin.

Ei mai spun că, în acest an, pe fondul provocărilor geopolitice la nivel internaţional, asistăm la o concentrare a prezenţei turiştilor români în destinaţii precum Bulgaria şi Grecia, perdante fiind în primul rând Turcia, urmată de Egipt şi chiar Franţa (pe fondul temerilor privind atentatele teroriste).

Numărul firmelor care activează în turism a crescut la 3.000
Revenirea economică din ultimii ani a mărit numărul firmelor care activează în domeniul turismului românesc la peste 3.000, în creştere cu peste 1.000 faţă de nivelul din 2010, potrivit datelor de la Registrul Comerţului şi Ministerul de Finanţe, prelucrate de analiştii de la agenţia de servicii financiare KeysFin. 

Avansul business-ului în sectorul turismului se vede şi în cifra de afaceri a firmelor care activează în domeniu. Aceasta a atins, per total, nivelul de 4,31 miliarde de lei în 2014, în creştere cu aproape 2 miliarde de lei faţă de anul de referinţă 2010. “Datele statistice parţiale indică faptul că, în 2015, afacerile din acest sector au depăşit nivelul din anul precedent, iar 2016 se anunţă a fi cel mai bun an pentru turismul românesc din ultimii 10”, estimează experții  KeysFin.

Aceștia adaugă: “Creşterea încrederii românilor în economie, dezgheţul determinat de îmbunătăţirea condiţiilor macro-economice, efectele reducerii TVA, relativa stabilitate a monedei naţionale şi evoluţia pozitivă a ofertelor operatorilor din turism, atât la nivelul paletei de servicii cât şi în privinţa tarifelor, toţi aceşti factori au influenţat în sens pozitiv dinamica unui sector în care ne punem mari speranţe în viitor”.

Agenţiile de turism şi tur-operatorii vor atinge dublul încasărilor din 2010
Potrivit datelor KeysFin, tur-operatorii au realizat în 2014 afaceri de 2,035 miliarde de lei, în timp ce agenţiile de turism au raportat un business de 1,95 miliarde lei. Alte 320 de milioane de lei au însemnat alte servicii de rezervare şi asistenţă turistică. 

În anul 2015, cele mai mari afaceri în rîndul operatorilor din turism le-au realizat Touring EuropaBus Romania SRL (Eurolines) - 297,9 milioane de lei, firmă urmată, de Perfect Tour SRL (226,5 milioane lei), Christian '76 TourSRL (213,5mil.lei), Eximtur SRL (175,2 mil.lei), Happy Tour SRL (168,4 mil.lei) şi Vola.ro SRL (122,3 mil.lei). În clasamentul primilor 10 operatori, mai figurează Hotelair SRL, Fly Go Voyager SRL, Paravion Tour SRL şi Business Travel Turism SRL, toate cu afaceri de peste 60 milioane de lei.

În acest an, cifra de afaceri a agenţiilor de turism şi a tur-operatorilor români ar urma să depășească pentru prima dată 4,5 miliarde de lei, un nivel care ar putea atinge dublul încasărilor din 2010,  estimează analiştii de la KeysFin.

- - -
Informaţiile de mai sus sunt culese din barometrul privind starea business-ului romanesc - un proiect dezvoltat de KeysFin, prin analiza datelor financiare privind societăţile comerciale şi PFA-urile active din Romania. 

KeysFin oferă servicii de business information şi credit management dedicate mediului de afaceri, de la rapoarte de credit, monitorizare, analiza competiţiei, la studii şi analize de sector necesare companiilor care doresc să dezvolte un afaceri sănătoase pe piaţa romanească. Alte detalii pe www.keysfin.com.

KeysFin deţine şi aplicaţia KeysFin Mobile, prin intermediul căreia utilizatorul poate accesa usor şi rapid informaţii de contact, situaţii financiare, indicatori şi informaţii juridice de la peste un milion de companii şi PFA-uri active din Romania. Informaţiile pot fi salvate şi vizualizate in format PDF şi trimise via e-mail sau SMS oricărui contact din agendă.

Cine dorește să analizeze o afacere, un grup sau un sector de activitate din Romania, poate lua legatura acum cu unul dintre consultantii companiei pe: office@keysfin.com

D.N.

COMENTARII

BLOGGER
Nume

calatorii,97,economic,127,it,85,miscellanea,209,psiho-spiritualitate,138,
ltr
item
Informatii Medialog: Ce destinaţii mai aleg românii în vacanţa de vară
Ce destinaţii mai aleg românii în vacanţa de vară
Ce destinaţii mai aleg românii în vacanţa de vară
https://4.bp.blogspot.com/-lZZmtrwY-gQ/V6i2QMl3qCI/AAAAAAAACkE/UejQN8_bT8UDMe7F_BDFdyR4RAtIXi-VQCLcB/s320/4.png
https://4.bp.blogspot.com/-lZZmtrwY-gQ/V6i2QMl3qCI/AAAAAAAACkE/UejQN8_bT8UDMe7F_BDFdyR4RAtIXi-VQCLcB/s72-c/4.png
Informatii Medialog
https://infomedialog.blogspot.com/2016/08/studiu-keysfin-ce-destinatii-aleg.html
https://infomedialog.blogspot.com/
https://infomedialog.blogspot.com/
https://infomedialog.blogspot.com/2016/08/studiu-keysfin-ce-destinatii-aleg.html
true
3665870054236552312
UTF-8
Toate Articolele Nu am găsit niciun articol VEZI TOT Citește Tot Răspunde Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE CAUTĂ ALL POSTS Not found any post match with your request Înapoi Acasă Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy
Clicky