Farmec a deschis primul magazin Gerovital din Constanța


Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, continuă extinderea și modernizarea rețelei proprii de magazine la nivel național. La doar două zile de la deschiderea primului magazin Gerovital din România, care este totodată primul al companiei din București, producătorul clujean a inaugurat un nou spațiu dedicat acestui brand și la Constanța. În perioada 22 - 30 septembrie, clienții vor beneficia de 20% discount la orice achiziție din magazinul Gerovital Constanța.

Situat în ansamblul comercial City Park, noul magazin Gerovital are o suprafață totală de 33 de metri pătrați și oferă toate produsele din gamele Gerovital și Aslavital, dar și consultanță permanentă legată de acestea. Constănțenii beneficiază de acum și de o dermoanaliză a tipului de ten, acest serviciu fiind oferit gratuit tuturor celor care vizitează magazinul. Ședințele durează aproximativ 5 minute și ajută la stabilirea tipului de ten prin utilizarea unor măsurători instrumentale specifice, care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, de sebum și gradul de pigmentare al pielii.

Investiția totală în deschiderea magazinului a fost de 61.000 de euro.

Mircea Turdean
Prezent la inaugurare, Mircea Turdean, directorul general al Farmec SA., a declarat: “Constanța este unul dintre orașele unde produsele Farmec au mare succes, așa că această investiție s-a impus natural, ca răspuns la solicitările consumatorilor. De acum, constănțenii vor beneficia direct de la producător de toate produsele Gerovital, un brand românesc lider pe segmentul produselor de îngrijire a tenului și a firului de păr, cu o tradiție de aproape 50 de ani. De asemenea, pe rafturile magazinului se va regăsi și întreaga gamă Aslavital. Până la finalul anului vom investi peste 200.000 de euro în deschiderea a încă trei spații comerciale proprii în țară și în modernizarea magazinelor existente.” 

Marca Gerovital, moștenire a profesorului Ana Aslan, reunește game recunoscute internațional și atent create pentru îngrijirea părului, a pielii și a tenului, printre care se numără Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men și Gerovital Sun. Produsele AslaVital pentru îngrijirea tenului au la bază argilă pură, 100% românească, provenită dintr-o sursă unică, Munții Pădurea Craiului.

Deschiderea locației Gerovital din City Park face parte din strategia companiei Farmec S.A. de îmbunătățire și modernizare a rețelei sale de magazine din țară. În prezent, aceasta numără 8 puncte de distribuție în Cluj (3), București, Pitești, Sibiu, Brașov și Neamț și 3 puncte de lucru în Baia Mare, Craiova și Focșani. În acest moment, Farmec are 9 magazine proprii în Cluj Napoca (3 magazine), Arad, Sibiu, Tg. Mureș, Timișoara – sub brandul Farmec, la care se adaugă cele din București și Constanța – sub brandul Gerovital.

Gerovital, cel mai puternic brand românesc în 2016
Brandul Gerovital deține prima poziție, iar Farmec a patra, în „Top 100 cele mai puternice branduri românești", publicat în 13 septembrie a.c. Clasamentul a fost realizat de revista BIZ pe baza unui studiu realizat de Unlock Market Research, care a măsurat performanța mărcilor românești după patru indicatori: investiția de afectivitate în marcă, puterea mărcii, gradul de utilizare și notorietatea.

Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de cosmetice și are un portofoliu ce cuprinde peste 400 de produse, care acoperă o gamă largă de utilizare. Compania deține acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele sale în peste 30 țări din Europa, Asia şi America de Nord, principalele piețe externe de desfacere fiind Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, Emiratele Arabe Unite, Irak, Kuweit şi Canada. 

Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 172 milioane lei (38,8 mil. euro), în creştere cu circa 13% faţă de anul precedent. Pe piaţa de profil din România, evaluată la 3,5 mld. lei (780 mil. euro), Farmec concurează cu giganți internaționali precum L’Oreal sau Beiersdorf (Nivea), dar și cu companii locale, precum Cosmetic Plant, cu mărci private ale retailerilor şi cu companii de vânzări directe, precum Avon sau Oriflame.

Dan NEDELCU

Comentarii