City Park Mall Constanța continuă procesul de reconfigurare


City Park Mall continuă dezvoltarea centrului comercial, începută acum aproximativ un an jumătate, și anunță lansări de branduri noi și reconfigurarea unor spații comerciale. Proiectul vizează branduri de fashion, beauty, o librărie și magazine cu produse pentru copii.

Una dintre primele lansări din acest an, parte din procesul de extindere și reorganizare, a fost deschiderea din luna februarie a noului raion dedicat bărbaților, în magazinul Stradivarius din City Park Mall, Stradivarius MAN. Au urmat apoi relocarea magazinului Il Passo și redeschiderea într-un spațiu mai mare a brandului de bijuterii Meli Melo. 

De asemenea, luna martie s-a închis cu deschiderea magazinului Bershka într-o nouă locație, la intrarea principală a centrului comercial. „Sub conceptul STAGE, inspirat de muzică, concerte și backstage, noul magazin Bershka are puternice influențe industriale. Experiența de cumpărare a clienților este optimizată prin utilizarea unui mobilier mai funcțional și versatil, care oferă o expunere mai bună a colecțiilor. Din punct de vedere tehnologic, monitoarele interactive sunt elementele cheie pentru că oferă posibilitatea de a descoperi articolele din colecția expusă în magazin”, informează un comunicat de presă al centrului comercial constănțean.

Tot în martie, vizitatorii City Park Mall au beneficiat de deschiderea altor două branduri importante: Diverta - nume consacrat pe segmentul de librărie și papetărie care se reîntoarce în Constanța, și Bigstep - un magazin de încălțăminte pentru copii. 

Pentru luna aprilie centrul comercial le-a mai pregătit constănțenilor câteva noutăți. Brandul IPL, cunoscut pentru serviciile de epilare, se va redeschide în City Park Mall, după o perioadă de absență. Tot în această lună se va redeschide și Frankie Garage - brand italian, cu un design fresh, destinat tinerilor, iar cei care se pregătesc de vacanță își vor putea găsi trolerul perfect în noul magazin Mirano. 

Seria lansărilor va continua și în luna mai, cu deschiderea unui nou magazin Oysho, situat la intrarea principală în centrul comercial, lângă Bershka. Acesta va găzdui cele mai noi colecții de lenjerie, pijamale, costume de baie, accesorii şi încălţăminte. Procesul de extindere și reconfigurare va continua și în perioada următoare, mai informează sursa citată. 


În acest moment, City Park Mall se află în plin proces de dezvoltare, la finalul căruia dorește să devină cel mai modern centru comercial din zona de sud-est a țării și cu cea mai bogată ofertă. În urma investiției realizate, centrul comercial și-a dublat suprafața închiriabilă. În prima fază, încheiată în vara anului 2015, City Park Mall a lansat un cinematograf multiplex cu 10 săli, dotat cu ultima tehnologie 3D, precum și prima sală de proiecție 4Dx din afara Bucureștiului. În cea de-a doua fază, oferta centrului este îmbogățită cu mai multe branduri celebre de fashion, îngrijire, restaurante à la carte și fast-food, dar și cu o sală de sport ultramodernă. 

D.N.

Comentarii