Schimbări importante la magazinul Praktiker din Constanţa. TVA cadou!


Rețeaua de magazine Praktiker Romania a redeschis, oficial, la Constanța, cel de-al 8-lea său magazin remodelat, după un nou concept. Investiţia s-a cifrat la aproximativ 600.000 de euro și s-a derulat pe o perioadă de două luni. Pentru a nu afecta vizitatorii magazinului în perioada desfăşurării lucrărilor de modernizare, acestea s-au realizat structurat, pe arii şi departamente.

5 zile toate produsele fără TVA! 
Mirela Ochiana, marketing manager Praktiker România a spus: „Odată cu noul concept de magazin, am demarat și o campanie promoţională pentru clienţii noştri din Constanţa. Astfel, pentru orice achiziţie făcută în perioada de referință, 12-16 mai, aceștia primesc, sub formă de voucher, o reducere de preţ egală cu valoarea TVA-ului de pe bonul fiscal. Voucherul poate fi folosit în perioada 17-31 mai, pe un singur bon fiscal, şi se va aplica sub formă de discount valoric. Totodată Praktiker Constanţa mai are și o serie întreagă de alte reduceri şi oferte la produsele de sezon. În prezent, avem implementate programe de fidelizare cu avantaje, customizate pentru cele trei mari categorii de clienţi, consumatori finali - cardul de client fidel, client profesionist - mester card şi clienţii Business to Business. ”

Mai multe informaţii despre campania „TVA cadou” sunt disponibile în magazin şi în regulamentul campaniei publicat pe site-ul www.praktiker.ro.

Ce schimbari au fost aduse magazinului
Aşa cum este cazul tuturor celorlalte magazine Praktiker din România modernizate, şi în cazul magazinului din Constanţa reprezentanții companiei au avut în vedere patru obiective principale, potrivit reprezentanților companiei:

- Gamă nouă de produse, sortimentele fiind regândite pentru a le oferi clienţilor mai multe variante pe fiecare categorie de preţ. „Noul portofoliu se adresează atât profesioniştilor în amenajări şi construcţii, cât şi clienţilor beneficiari finali. În acest moment Praktiker oferă o gamă profesională Bosch, mai rar întâlnită în rețelele Do-It-Yourself (DIY) din România, precum și o gamă nouă de produse, în special articole de camping, în stocuri mari și la prețuri foarte mici, care nu se regăsesc și la alți retaileri din această zonă a țării”, a declarat directorul de magazin, Mihai Cibea.

- Semnalistică foarte clar marcată - afişele de orientare în magazin, punctele de informare, afişele ambientale, preţurile produselor şi semnalizarea promoţiilor, sunt marcate acum foarte clar, uniform, într-o modalitate care să faciliteze procesul de cumpărare.

- O nouă strategie de merchandising - care să fluidizeze procesul de alegere şi achiziţie. Este vorba despre o nouă aranjare a produselor la raft, conform unor norme, reguli şi logici de cumpărare care să transforme procesul de achiziţie într-unul mult mai facil pentru clienții: mostrele au fost puse mai sus pe rafturi, iar produsele imediat sub acestea, la îndemăna cumpărătorilor, și numerotate identic pentru a fi mai ușor identificate.

- Informaţii pentru produsele care necesită detalii suplimentare la achiziţie - prin intermediul fişei tehnice a fiecărui produs, respectiv a panourilor superioare aflate în topul rafturilor, care conţin specificaţii tehnice clare, sfaturi şi modalităţi de utilizare a produsului respectiv, inclusiv recomandarea Praktiker pentru profesionişti şi amatori.

Până la sfâșitul anului vor fi modernizate 20 de magazine Praktiker 
Evenimentul face parte din strategia de business a companiei, care implică modernizarea tuturor celor 27 de magazine Praktiker din ţară, până la sfârșitul anului urmând să fie finalizate 20 dintre acestea. 

Omer Susli
Prezent la eveniment, Omer Susli, proprietarul Praktiker România, a declarat: „Magazinul nostru din Constanţa performează foarte bine şi acesta este unul dintre motivele pentru care am ales să îl includ pe lista primelor 10 locațíi modernizate din reţeaua noastră. În plus sunt și constănțean. Chiar dacă acum stau mai mult în București, inima mea a rămas tot aici. Mai mult decât atât, acesta este şi un magazin achiziţionat recent, cu finanţare CEC Bank, așa cum este cazul și celui din Ploieşti, modernizat şi redeschis în luna martie. Deocamdată avem 5 magazine în patrimoniu, urmând ca în câteva săptămâni sa mai avem unul, și ne continuăm planul de a prelua în proprietate toate locațiile în care suntem chiriași. Procesul de modernizare a unităţilor noastre de vânzare este unul complex şi de durată, dar îmi doresc să continui în această direcţie, să investesc în toate magazinele noastre din România. Obiectivul pentru finalul de an este să ajungem la un număr de 20 de locații Praktiker modernizate şi redeschise.”

Trei magazine noi vor fi deschise în Capitală
Omer Susli a adăugat că și-a propus să extindă această rețea și în alte orașe din țară, unde Praktiker nu este încă prezent, dar și în București, în mod special, unde dorește să deschidă încă 3 noi magazine. 

Acesta a precizat că primul trimestru al anului a fost închis cu cu o creștere de 10% a vânzărilor (față de 9.8% programată), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. „Pe partea de achiziție avem peste 30 de colegi care caută permanent, în toată lumea, produsele cel mai bune calitativ, dar la prețurile cele mai competitive”, a spus Omer Susli.
---
În România, Praktiker este cel mai cunoscut brand din piaţa de DIY, cu un nivel de notorietate de peste 98%, susțin repreentanții companiei. În prezent, rețeaua are 27 de magazine, în 23 de oraşe din ţară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decoraţiuni pentru interior şi exterior, produse de grădinărit şi materiale de amenajări, produse sanitare, mobilă, electronice şi electrocasnice. În plus, magazinul online www.praktiker.ro pune la dispoziţia clienţilor din toată ţara o varietate de peste 20.000 de produse.

Dan NEDELCU

Comentarii