Ce trebuie să știi dacă vii la Neversea: check in, sistem de plăți, transport


➤ Porțile celui mai mare festival de la malul Marii Negre, cu un buget estimat de aproximativ 5 milioane euro, se deschid în mai puțin de 4 zile ➤ În perioada 7-9 iulie peste 150 de artiști internaționali vor urca pe scenele festivalului Neversea  Traficul total de persoane estimat este de peste 150.000 de persoane (50.000/zi) dar, conform ultimelor date înregistrate, organizatorii se așteaptă ca aceste estimări inițiale să fie depășite  Concertele se vor desfășura în fiecare zi (vineri, sâmbătă și duminică), începând de la ora 12:00, până a doua zi dimineața la ora 8:00  Ultimele informații, utile, prezentate de organizatori și autoritațile locale.

Check in și accesul în festival 
Program ziua 1
Preschimbarea biletelor în brățara de festival se face doar cu actul de identitate, începând cu data de 6 iulie, ora 14.00, la zona de check in, de la singura intrare în festival amplasată la intrarea pe plaja Modern - strada Lebedei, dinspre portul turistic Tomis Constanța (cele trei corturi mari de culoare albă). Aceasta este singura zonă în care festivalierii pot schimba biletele sau abonamentele în brățări. Cei care doresc să-și achizitioneze bilet de o zi, în perioada festivalului, pot să o facă de la cele 7 case de bilete amplasate în zona punctului de informare Neversea (Cherhanaua de Stuf, lângă bariera de la intrarea pe plaja Modern, dinspre port). Accesul minorilor sub 14 ani este permis doar pe baza unui bilet valid și însoțit de un părinte, iar accesul minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani se face cu abonamentul de festival și în baza acordului parental scris (care poate fi descărcat de pe https://neversea.com/parentalconsent

Este interzisă intrarea cu următoarele obiecte: ghiozdane, droguri, sticle, biberoane, lasere, genți, spray-uri, cuțite, arme, obiecte contondente, articole pirotehnice, mâncare și băuturi, animale, umbrele (în caz de ploaie se recomandă folosirea pelerinelor), materiale inflamabile sau explozive, aparate foto sau video profesionale, inclusiv orice tip de aparat DSLR, orice tip de obiecte care îi pot răni pe alți participanți.


Program ziua 2
Este permis accesul cu: poșetă/borsetă (dimensiunea maximă permisă 21cm x 29cm) medicamente, insulină, picături uz medicinal, spray inhalator pentru astm. Orice astfel de produse sunt premise doar dacă sunt însoțite de scrisoare medicală sau orice alt document înlocuitor acesteia și cu maxim o doză zilnică. Pentru întreaga listă de obiecte permise și interzise în perimetrul festivalului, participanții pot consulta regulamentul de pe site-ul www.neversea.com.

Sistem de plăți în perimetrul festivalului!
Program ziua 3
Cu brățara de festival se asigură și accesul și plata în perimetrul evenimentului. Doar cu brățara de festival (cu chip integrat), oferită de VISA-Raiffeisen, se pot achiziționa produse în interiorul festivalului, plata cu cardul bancar sau numerar direct la comerciant fiind interzisă. 

Brățara poate fi încărcată prin două opțiuni: încărcările online (detalii despre modalitatea de încărcarea online vor fi disponibile pe neversea.com, începând cu 5 Iulie) sau la cele 50 de puncte de încărcare (Credit Point) din cadrul Neversea. Festivalierii vor putea urmări pașii oferiți de aplicația Neversea (disponibilă în App Store și Google Play) pentru a vedea cum funcționează încărcarea online. Această metodă îi va ajuta pe festivalieri să salveze timp prețios și îi va ține departe de posibilele cozi de la Credit Point. Pentru o mare parte dintre punctele de încărcare din festival, organizatorii au pregătit un program prelungit de lucru, unele Credit Point-uri având chiar orar non-stop de funcționare. 

Brățara se poate încărca cu orice sumă, iar festivalierii vor putea retrage ceea ce nu au cheltuit pe perioada festivalului până în data de 10 iulie 2017, la ora 10:00, de la oricare dintre cele 50 de Credit Points din festival.

Logistica festivalului în cifre 
Harta festivalului
- peste 3.000 de persoane lucrează în producția efectivă a festivalului, dintre care mai mult de 500 sunt voluntari;
- peste 200 de camioane necesare pentru transportul logistic;
- scena principală are 16 metri înălțime, peste 80 de metri deschidere și 400 mp. de ecran led;
- perimetrul festivalului este împrejmuit de 5 km de gard;
- pentru grafica și designul tuturor scenelor s-au adunat peste 600 de ore de muncă a peste 20 designeri și arhitecți;
- pentru protecția plajelor se folosesc peste 10.000 mp. de podele de lemn și peste 8.000 mp de podele de protecție pentru traficul greu;
- organizatorii folosesc 22 de generatoare energie electrică pentru a acoperi întreaga zonă. Cablurile electrice care se vor folosi au greutatea de aproximativ 12 tone, iar lungimea lor, dacă ar fi să le punem cap la cap, este de circa 25 kilometri. Toate acestea sunt conform standardelor tehnice internaționale de utilizare în medii speciale-mobile;
- puterea totală instalată în festival este de 3,5 milioane de wați (3,5 MW), echivalentă cu necesarul unui orășel. Scena principală are o putere instalată de peste un milion de vați (1 MW).

Pentru fluidizarea circulației rutiere, asigurarea ordinii și siguranței participanților vor fi prezenți în aria de desfășurare a festivalului și zona limitrofă:
- 56 de polițiști/schimb din cadrul Inspectoratul de Poliție Județean, de la diferite servicii: investigaţii criminale, ordine publică, rutieră şi acţiuni speciale;
- aproape tot efectivul Poliției Locale;
600 de luptători ai Brigăzii Speciale de Intervenţie a Jandarmeriei Române. Zilnic, peste 200 de luptători antitero, luptători specializaţi în acţiuni antiteroriste maritime, câini antrenaţi special pentru detectare de substanţe interzise, alături de jandarmii  Grupării Mobile Constanţa, vor asigura măsurile de securitate pentru toţi participanţii la eveniment
- 70 de paramedici, medici, pompieri, scafandrii și sanitari din cadrul ISU Dobrogea;
- 73 de cadre medicale (medici specialişti şi rezidenţi, asistenţi medicali) din cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe a Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă şi voluntari-studenţi de la Facultatea de Medicină), vor  asigura asistenţa medicală în caz de nevoie, în cele 4 corturi de prim ajutor şi 2 posturi medicale avansate, care vor funcţiona ca spitale mobile, amplasate la faţa locului, 

Transport în comun
Restricții de circulație auto
Având în vedere traficul restricționat și posibilitățile restrânse de parcare disponibile în zonă cel mai rapid și comod se poate ajunge în zona festivalului cu mijloacele de transport în comun, astfel:

1. Transport în regim shuttle bus, 5 - 10 iulie 2017 (program non stop numai în zilele de 8 și 9 iulie):
- linia Neversea 1: gară - portul Tomis, fără opriri pe traseu, la fiecare 12 minute;
- linia Neversea 2: hotel Caraiman (Mamaia) – portul Tomis, cu opriri in toate stațiile doar în stațiunea Mamaia, la fiecare 10 minute.
2. Liniile de transport în comun obișnuite, care au capăt de linie la Poarta 1 și 2 port (respectiv 42, 44, 48, 51 și 101C) vor circula până în portul Tomis în program non stop, între 7 iulie ora 5:30 - 10 iulie ora 23:30, cu o frecvență de 7 - 12 minute. În perioada05 - 6 iulie se circulă în program normal. 
3. Liniile de autobuze 2-43 si 5-40, care trec prin centrul orașului, vor circula intre orele 23:00 – 5:15, cu o frecvență de 30 minute. 

În total 54 de autobuze/ora, vor transporta 5.000 de călători spre festival. Programul complet de transport în comun pe http://www.ratc.ro/neversea/.

D.N.

Comentarii