Vine Moș Nicolae, ce iți dorești în ghetuțe?


Pentru că acel copil interior încă e prezent in mine, mă bucur încă de sosirea lui Moș Nicolae. A fost o sărbătoare minunată pentru mine pe vremea când eram un copil și încă este o ocazie deosebită de a-mi pune dorințe în această frumoasă zi. N-am ce face, inocența si inerția încă lucrează în favoarea acestui lucru. Însă, dacă atunci când eram copil îmi doream muuulte dulciuri și eventual vreo jucărie micuță preferată pe care moșul să mi le pună pe ascuns în ghetuțe, de la o vreme încoace ceea ce aș dori să găsesc ar fi alte lucruri. Creștem, deci și așteptările noastre sunt altele, în funcție de felul în care ne maturizăm. 


Nu aștept nimic de ordin material, din această pricină nici nu știam dacă să mai lustruiesc ghetuțele sau nu, dar totuși am făcut-o, în speranța că voi găsi de dimineață daruri precum ar fi bucurie, împlinire sufletească, asezonată cu niscaiva iubire. Nu ar strica și niște oameni dragi sănătoși pe lângă casă, cu care să împarți momente minunate, memorabile. Și nu în ultimul rând, belșug în toate! 

Lucruri de genul acesta mi-aș dori anul acesta de Moș Nicolae, ceea ce vă doresc și vouă, celor mari!

Gabriela GEVELEGEAN

Comentarii